Tuesday 10 December 2013

Yasin Wali 9, 50 ribu sahaja, seperti iklan mudah.my


Atas ni saja sy printscreen iklan kat mudah.my tentang penjualan syiling yasin wali 9. Tentu seronok kalau dapat jual syiling wali 9 saya dengan harga 50k. Mungkin di luar sana ada orang yang terlebih2 duit dan mahu menolong saya. Memang syiling ni sesuatu yang saya senang dan rasa gembira untuk di simpan, tapi duit 50k lebih penting. Dapat gunakan untuk modal berniaga, pergi umrah , naik haji, bersedekah dan tolong orang lain. Dapat jual 25k pun dah syukur alhamdulliah. Yalah rezeki manusia siapa tahu kan. Anak Rosmah boleh beli condo usd110 juta. Tentu dia tak ada masalah nak beli syiling ni dgn harga 25k. Atau sultan brunei ke, harta dia bilion2. Hopefully suatu hari nanti adalah yang sanggup beli koleksi ku ini dengan harga yang sama dgn simpanan duit epf aku. Amin.

2 comments:

  1. salam sy ada 1 syling mcm gmbr di atas..brmnat boleh call sy 0176672316

    ReplyDelete
  2. Saya ada shiling ni 0125332806

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...