Wednesday 9 April 2014

Rare - Yasin bismillah 1, bismillah 2, bismillah 3, bismillah 4, bismillah 5, bismillah 6, bismillah 7, bismillah 8 dan bismillah 9.











Akhirnya lengkap juga koleksi yasin bismillah saya dari yasin bismillah 1 hingga bismillah 9. Rasa puas yang tak terkata. Saya ada melihat yang serupa di blog lain, juga ada di jual di mudah.my baru2 ni. Cuma yang membuat saya gembira ialah syiling yang saya dapat di atas lebih cantik cetakan atau moulding dia, Kecuali pada yasin bismillah 3 yang tulisan nya agak tebal sikit.
Mengikut penjual yasin ini dapat dari bandung, indonesia. Tapi yang saya dapat 4 keping dari penjual dari nepal. Walau apa pun, yasin bismillah di atas tetap cantik buatan nya dan akan saya simpan untuk koleksi berharga saya.

16 comments:

  1. Bagaimana nak mengetahui syiling yassin ini tulen?

    ReplyDelete
  2. Saya ada duit syiling yg bertulis 8 bisslmillah dbLakang manakala dpannya ada dua batang pokok kurma n l kabbah.

    ReplyDelete
  3. Saya ada duit syiling yg bertulis 8 bisslmillah dbLakang manakala dpannya ada dua batang pokok kurma n l kabbah.

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum,saya ada syiling Yassin 7 ,jika berminat sila hubungi saya 016-3337162

    ReplyDelete
  5. Saya ada syiling yasin7 .hendak di jual ..call saya..area sungai buluh 0163849672

    ReplyDelete
  6. Yassin perak rangka kaabah tu ada lagi?berapa harga,?

    ReplyDelete
  7. Sya cari yasin 6 belakang kaabah

    ReplyDelete
  8. Saya cari yasin 6 belakang kaabah.wasap 01112579506

    ReplyDelete
  9. Salam saya ada syilling yasin 2 kalau berminat saya nak menjualnye



    ReplyDelete
  10. Salam,saya ada yasin 9,gambar orang pegang tongkat tangan kanan,tangan kiri pegang macam bag,atas ada bulan sabit,harga murah call 01133891158,nak jual segera

    ReplyDelete
  11. Saya ade yasin 7. Asli.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...