Tuesday 7 January 2014

Koleksi yasin tongkat bercabang

Untuk Dijual

Tongkat bercabang
Masa mula2 permintaan syiling tongkat bercabang ni pada tahun 2010 ada orang jual sampai 200000. Paling murah pun 10000. Dan masa tu memang susah nak dapat syiling jenis ni. Pertama kali beli saya dapat syiling yasin perak (tengah 2 dari kiri) pada harga rmX00. Itu pun puas saya tawar. Tahun lepas saya dapat banyak syiling tongkat cabang ni. Seolah2 memanggil2 syiling yang lain, pada harga yang jauh lebih murah. Syiling kiri tengah tu ialah buatan baru, lihat warna tembaga yang lebih cerah dan bahagian tengah tulisan yasin yang tidak jelas dan tidak timbul.

5 comments:

  1. Saya mau beli syiling tongkat bercabang anda yang kecil, 9 yasin. berapa harganya?
    please contact to my email bambang.edianto@gmail.com

    ReplyDelete
  2. saya ada jual syilling yasin nabi khidir 4, masih berkilat dan terang, jika nak informasi lebih lanjut, email saja ( demlayla123@gmail.com ), for serious buyer only.

    ReplyDelete
  3. Sesiapa nk yasin 9.wali 9 bergambar 9 org diatas tulisan jawi.. dibelakang ada gambar Kaabah.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...